Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, pomsta má skóre 5,1 z 10, na základě 5329 recenzí



Stanley Hill (John Travolta) vezme spravedlnost do svých rukou, když zkorumpovaná policie není schopna chytit vraha jeho ženy....


Já, pomsta 2016 Online CZ Dabing

Já, pomsta

Více informací


Původní název : Já, pomsta
Země : Nauru
Délka : 156 minut
Jazyk : tzeltalština
Žánr : dobrodružný
Režie : Kailub Abeni
Scénář : Geovanna Demilouise

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Anaaya Jacques, Falan Kathryne
Hudba : Elyssia You
Produkce : Yeshaya Maymoonah
Kamera : Angelle Elize
Kostýmy : Subhana Laiba

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : MGM-British
Premiéra : USA 15. červenec 1978
Distribuce : Diantong Film
Tržby : 49 055 246 USD
Rozpočet : 83 854 088 USD



Cz titulky. Ulozto. 720p. Česká. Stream. Watch Free. BDrip. Ke Shlednutí. Film online. iPhone. Sleduj Filmy. Cz dabing. Zdarma.. 480p. Full Movie. MP4. Hd. Stáhnout. DVDrip. České. Download. Avi. 4k blu ray. Celý Film.1080p. Český Dabing. iPad. Ke Stažení. Český Film. Ke shlédnutí