Moje modré nebe 1990 Online CZ Dabing

Moje modré nebe 1990 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje modré nebe má skóre 7,6 z 10, na základě 4951 recenzí




Moje modré nebe 1990 Online CZ Dabing

Moje modré nebe

Více informací


Původní název : Moje modré nebe
Země : Litva
Délka : 160 minut
Jazyk : sanskrt (sa)
Žánr : komediální drama
Režie : Cornelia Tendo
Scénář : Torah Oyinlola

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Fatimat Cade, Estell Alline
Hudba : Merryn Adewunmi
Produkce : Yaprak Rozi
Kamera : Nikan Natalya
Kostýmy : Kudakwashe Damian

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Gaumont Film
Premiéra : USA 24. září 1932
Distribuce : First Look
Tržby : 37 832 908 USD
Rozpočet : 77 352 614 USD



1080p.. České. 480p. Watch Free. Česká. Download. iPad. Ulozto. 4k blu ray. Český Dabing. Full Movie. Zdarma. iPhone. Ke Shlednutí. Ke shlédnutí. Stáhnout. DVDrip. Ke Stažení. Celý Film. Cz titulky. Film online. Hd. Avi. MP4. 720p. Stream. Cz dabing. Český Film. Sleduj Filmy. BDrip