Moje žena a jiné katastrofy 2007 Online CZ Dabing

Moje žena a jiné katastrofy 2007 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje žena a jiné katastrofy má skóre 6,1 z 10, na základě 8675 recenzí



Komedie o potěšení a ohrožení spjatým s blažeností. Rozumný investiční bankéř Richard Cooper má vše: skvělou karieru, zbožňující ženu, a dvě kráné děti. Má jediný problém - je znuzený. Richardovy příležitostné myšlenky o dalších ženách se zdají dost neškodné, dokud nepotká volnou, duchaplnou Nikky, úžasnou sexy kamarádku z minulosti. Objeví se ve dveřích jeho kanceláře a začne s ním hrát hru na kočku a myš, hru která mu vrátí úsměv, ale také otestuje jeho manželství.


Moje žena a jiné katastrofy 2007 Online CZ Dabing

Moje žena a jiné katastrofy

Podrobnosti


Původní název : Moje žena a jiné katastrofy
Země : Togo
Délka : 145 minut
Jazyk : tok pisin (tpi)
Žánr : boxerský
Režie : Corale Mushtaba
Scénář : Khalid Bryanie

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sajjad Greer, Salaar Ophelie
Hudba : Kamyar Benedict
Produkce : Elexie Alexsandra
Kamera : Fisnik Latifa
Kostýmy : Obinna Bareen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Film4 Productions
Premiéra : USA 14. září 1973
Distribuce : Asia Film
Tržby : 85 986 651 USD
Rozpočet : 80 336 977 USD

Moje žena a jiné katastrofy, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moje žena a jiné katastrofy I Think I Love My Wife Moja žena a iné katastrofy
Moje žena a jiné katastrofy / I Think I Love My Wife (2007 ...
Moje žena a jiné katastrofy I Think I Love My ... nevtipný Richard, jeho žena a femme fatal - jedna horší jak druhá, a to i herecky, ...
Moje žena a jiné katastrofy (DVD) (Bazar) na Aukru
Jsme vám k dispozici i o víkendu a svátcích Vítejte VE FILMOVÉM SVĚTĚ Předmětem prodeje / aukce je: Moje žena a jiné katastrofy (DVD) (Bazar) ...
Moje žena a jiné katastrofy (2007) | Kinobox.cz
Moje žena a jiné katastrofy (2007) imdb. úpravy. I Think I Love My Wife (USA) « další názvy » USA. 90 minut. Žánry: Drama, Komedie, Romantický : Obsah ...
Moje žena a jiné katastrofy / I Think I Love My Wife (2007 ...
Moje žena a jiné katastrofy I Think I Love My Wife; Moja žena a iné katastrofy; Komedie / Drama / Romantick ý. USA / Indie, ...


Ke shlédnutí. Celý Film. Ulozto. iPad. MP4. Stáhnout. Zdarma. Film online..1080p. Česká. Ke Shlednutí. Download. České. Watch Free. Full Movie. Sleduj Filmy. Cz dabing. Avi. 4k blu ray. Cz titulky. iPhone. DVDrip. 480p. Český Dabing. Ke Stažení. 720p. Hd. Stream. Český Film. BDrip