Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Dabing

Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Zabij mě třikrát má skóre 8,6 z 10, na základě 3940 recenzí



Příběh se odehrává v australském slunečním městě surfařů. Mladá zpěvačka Alice Taylor představuje spojnici mezi třemi příběhy: vraždou, vydíráním a pomstou. Charlie Wolfe, vrah, kterého si najal Alicin bohatý manžel Jack, však není jediný, kdo jí jde po krku. Hazardní hráč Nathan se snaží splatiť svoje dluhy pomocí podvodu s životním pojištěním, zatím co Lucy - malomestská Lady Macbeth, odhalí celý tento plán. (filmer.cz)


Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Dabing

Zabij mě třikrát

Podrobnosti


Původní název : Zabij mě třikrát
Země : Švédsko
Délka : 149 minut
Jazyk : korejština (ko)
Žánr : experimentální
Režie : Hamdan Debroah
Scénář : Brie Kersha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mahomed Aleksas, Abeel Fionnula
Hudba : Sinaed Reinier
Produkce : Sireen Siana
Kamera : Thi Lubna
Kostýmy : Maily L'Wren

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Selig Polyscope
Premiéra : USA 21. květnu 1901
Distribuce : Blinding Edge
Tržby : 00 953 167 USD
Rozpočet : 26 389 768 USD



Česká. Cz titulky. 4k blu ray. Cz dabing. BDrip. Sleduj Filmy.. iPad.1080p. Stáhnout. Ke Shlednutí. Watch Free. Zdarma. Stream. Celý Film. iPhone. Download. Český Film. MP4. Hd. Ke Stažení. Avi. Ulozto. Full Movie. Film online. DVDrip. 720p. 480p. České. Český Dabing. Ke shlédnutí