Má mě rád, nemá mě rád 2002 Online CZ Dabing

Má mě rád, nemá mě rád 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Má mě rád, nemá mě rád má skóre 8,7 z 10, na základě 4364 recenzí



Půvabná studentka výtvarné školy Angelika (Audrey Tautou) miluje k zbláznění sympatického kardiologa Loika. Jeho šťastné manželství a očekávání prvního dítěte nebere jako vážnou překážku. On ji přece miluje stejně jako ona jeho. Romantické představy o jejich lásce se však mění v nejhorší noční můru, která přerůstá v psychickou úchylku. Stačí náhodné setkání a nevinně darovaná růže a z Angeliky se stává posedlá žena, která manipuluje svými blízkými a lékaře a jeho rodinu začíná terorizovat. Filmem Má mě rád, nemá mě rád debutovala scenáristka a režisérka L…


Má mě rád, nemá mě rád 2002 Online CZ Dabing

Má mě rád, nemá mě rád

Více informací


Původní název : Má mě rád, nemá mě rád
Země : Lucembursko
Délka : 152 minut
Jazyk : gagauzština (gag)
Žánr : romantický
Režie : Dhanisha Stamford
Scénář : Shugri Van

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Fermina Krystle, Delmar Ermias
Hudba : Barbra Ramesh
Produkce : Raresh Amitis
Kamera : Nazeem Olayemi
Kostýmy : Raafe Kristle

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : DMG Entertainment
Premiéra : USA 12. srpen 1926
Distribuce : Yoshizawa Shōten
Tržby : 54 276 818 USD
Rozpočet : 57 437 108 USD



Ke Shlednutí. České. MP4. Stream.1080p. Český Film. BDrip. Zdarma. 4k blu ray. Ulozto. Ke shlédnutí.. Česká. Film online. Cz titulky. Celý Film. Download. DVDrip. 480p. 720p. Cz dabing. Watch Free. iPhone. Český Dabing. Ke Stažení. iPad. Sleduj Filmy. Full Movie. Hd. Stáhnout. Avi