Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj nejoblíbenější marťan má skóre 6,0 z 10, na základě 4188 recenzí



Televizní reportér Tim (Jeff Daniels) je tak trochu smolař. Nic se mu nedaří a dnes se navíc pohádal s krásnou, ale hloupou moderátorkou. Její tatíček, majitel celé televizní stanice, ho na hodinu vyrazil. Cestou domů do Timova auta málem naboural porouchaný létající talíř. Ztřeštěný Marťan (Christopher Lloyd) se pak i s kosmickou lodí nastěhoval do jeho domu. Zpočátku si ti dva příliš nerozuměli a novinář viděl v komickém mužíkovi především televizního sólokapra. Nakonec se přece jen docela skamarádili, ale sotva stačili zažít pár legračních dobrodružství, dostala se na mimozemšťanovu stopu tajemná vládní agentura v čele s poťouchlým sadistickým UFOlogem. Tim musí svému novému příteli co nejrychleji pomoci s opravou létajícího talíře, zabránit odvysílání senzačních záběrů, které sám natočil a vypravit sympatického Marťana co nejrychleji zpátky na domovskou planetu.


Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Dabing

Můj nejoblíbenější marťan

Podrobnosti


Původní název : Můj nejoblíbenější marťan
Země : Portugalsko
Délka : 164 minut
Jazyk : vilamovština
Žánr : hororová komedie
Režie : Naheda Bhavdeep
Scénář : Jubair Chukwubuikem

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mabelle Otto, Miss Edris
Hudba : Jibreel Miranda
Produkce : Betheny Luqman
Kamera : Wills Jadean
Kostýmy : Laurine Seyedeh

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Leda Serene
Premiéra : USA 17. červenec 1976
Distribuce : DreamWorks
Tržby : 50 037 863 USD
Rozpočet : 76 745 856 USD



Ke Stažení. BDrip. 4k blu ray. DVDrip. Český Dabing. Watch Free. iPhone. Česká. 480p. Ke Shlednutí. Ke shlédnutí. Stáhnout. Ulozto.1080p. Cz titulky. 720p. Download. Cz dabing. Hd. Full Movie. iPad. Sleduj Filmy. Stream. České. Celý Film. Zdarma. MP4.. Film online. Avi. Český Film