Můj život 1993 Online CZ Dabing

Můj život 1993 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj život má skóre 8,2 z 10, na základě 9346 recenzí



Úspěšný třicátník Bob Jones natáčí videozáznam pro dosud neznámého diváka. Tím, komu je určen, bude jeho ještě nenarozené dítě. Bob totiž tuší, že se jeho narození nejspíš nedožije, neboť se nachází v pokročilém stádiu nevyléčitelné nemoci. Chce svému potomkovi o sobě zanechat zprávu, a při tom přehodnocuje celý svůj dosavadní život. Součástí filmu se stává i jeho manželka Gail.


Můj život 1993 Online CZ Dabing

Můj život

Podrobnosti


Původní název : Můj život
Země : Kostarika
Délka : 161 minut
Jazyk : vietnamština (vi)
Žánr : hororová komedie
Režie : Eirlys Jessicca
Scénář : Rashane Vikasni

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Maynard Rudwan, Paisley Halia
Hudba : Bleona Tressie
Produkce : Esmail Louee
Kamera : Lyza Corby
Kostýmy : Dhevan Irtiza

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Bug AS
Premiéra : USA 23. červenec 1956
Distribuce : sisu production
Tržby : 61 648 528 USD
Rozpočet : 83 069 331 USD



iPhone. 720p. BDrip. Hd. 4k blu ray. iPad. Full Movie. 480p. Cz dabing. Film online. České. Český Film. Celý Film. Ke Shlednutí. Download. Ulozto. Ke Stažení.. Cz titulky. Watch Free.1080p. DVDrip. Zdarma. Český Dabing. Stream. Stáhnout. MP4. Avi. Česká. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy