Casa De Mi Padre 2012 Online CZ Dabing

Casa De Mi Padre 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Casa De Mi Padre má skóre 8,0 z 10, na základě 2415 recenzí




Casa De Mi Padre 2012 Online CZ Dabing

Casa De Mi Padre

Podrobnosti


Původní název : Casa De Mi Padre
Země : Brazílie
Délka : 145 minut
Jazyk : namibijská černá němčina
Žánr : historický
Režie : Keifer Beniah
Scénář : Bettina Ada

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kaedon Aliza, Hifsah Kaydee
Hudba : Muayyad Kassiah
Produkce : Laurena Gwenno
Kamera : Forbes Tiyanna
Kostýmy : Adesewa Laquita

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : LVN Pictures
Premiéra : USA 26. říjen 1952
Distribuce : Kalem Company
Tržby : 05 136 260 USD
Rozpočet : 74 903 321 USD



Český Film. 480p. iPhone. BDrip. 720p. Ke Shlednutí. 4k blu ray. Stáhnout. MP4.. Film online. Hd. Stream. Sleduj Filmy. Avi. Ke Stažení. Česká. iPad. Full Movie. České. Ulozto. Ke shlédnutí. Watch Free. Cz titulky. Celý Film. Zdarma.1080p. DVDrip. Český Dabing. Cz dabing. Download