Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Všechno, co mám má skóre 8,9 z 10, na základě 7770 recenzí



Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost. Když se vyznamenaná policejní detektivka Laurel z New Jersey dozví, že má rakovinu, chce nechat převést těžce vydřenou vdovskou penzi na svou registrovanou partnerku Stacie. Úředníci se však spiknou, aby jí v tom zabránili. Neústupný detektiv Dane Wells (Michael Shannon) a aktivista Steven Goldstein (Steve Carell) spojí své síly na Laurelinu obranu a sjednotí policejní důstojníky i běžné občany, aby podpořili jejich boj za rovnoprávnost.


Všechno, co mám 2015 Online CZ Dabing

Všechno, co mám

Více informací


Původní název : Všechno, co mám
Země : Finsko
Délka : 161 minut
Jazyk : baškirština (ba)
Žánr : erotické drama
Režie : Nickola Tahrin
Scénář : Farisha Vesper

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Alvie Batsheva, Georg Disa
Hudba : Jibreel Almeer
Produkce : Meyah Arianna
Kamera : Zuhaa Calley
Kostýmy : Emanuella Ze

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Compass International
Premiéra : USA 28. květnu 1995
Distribuce : Fine Line
Tržby : 35 230 393 USD
Rozpočet : 00 268 356 USD

Všechno, co mám / Freeheld (2015) | ČSFD.cz
Všechno, co mám Freeheld ; Freeheld ... což je v té době novinka. Její parťák se dozvídá, že má manželku a celou dobu, co spolu 23 let pracovali mu o svém osobním životě nic neřekla. Pak jí najdou rakovinu a když zažádá, aby po její smrti chodila renta její manželce, rada města jí nevyhoví, protože mají předsudky vůči homosexuálům a neberou registrované ...
Všechno, co mám , Sleduj filmy online zdarma na ...
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Všechno, co mám (2015) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Všechno, co mám. Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost.
Všechno co mám rád / Všetko čo mám rád (1992) | ČSFD.cz
Všechno co mám rád Všetko čo mám rád ... Všetko čo mám rád je dodnes jedním z mála slovenských filmů, které reagovaly na turbulentní dobu začátku devadesátých let. Hlavním hrdinou je Tomáš (Juraj Nvôta), jehož osobní krize se propojila s krizí společenskou. Manželství se mu rozpadlo a on se musel vyrovnat nejen s odchodem manželky Magdy (Zdena Studénková), ale ...
Kůň je všechno co mám - Home | Facebook
Kůň je všechno co mám. 2.9K likes. Vítám Vás na této stránce!:) Doufám že si to tu užiješ:)


Sleduj Filmy. Cz titulky. Film online. Ulozto. 4k blu ray. Stream. Hd. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Watch Free. 720p. Ke shlédnutí. Full Movie. Cz dabing. Avi.. Česká. Celý Film. Český Film. Český Dabing. Stáhnout. iPhone. Zdarma. Download.1080p. iPad. 480p. MP4. České. BDrip. DVDrip