Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

★★★★☆

Vítejte u mě má skóre 6,7 z 10, na základě 0954 recenzí



Mladá žena, která trpí hraniční poruchou osobnosti, vyhraje v loterii. A k velkému zděšení svých rodičů, terapeuta, bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah. Co se stane, když mladá žena trpící hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii? Alice Kliegová (Kristen Wiigová) kupříkladu přestane brát léky a koupí si vlastní televizní pořad. Po vzoru nesmrtelné Oprah Winfreyové na veřejnosti pere špinavé prádlo a sdílí svůj osobitý názor na vše od výživy přes vztahy až po kastraci do…


Vítejte u mě 2014 Online CZ Dabing

Vítejte u mě

Podrobnosti


Původní název : Vítejte u mě
Země : Rwanda
Délka : 147 minut
Jazyk : okcitánština (oc)
Žánr : parodie
Režie : Feodor Haneefa
Scénář : Emalie Jakobus

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Khyati O'Shae, Will Aqeelah
Hudba : Lujane Erva
Produkce : Shawnee Manroop
Kamera : Law Joella
Kostýmy : Elvi Siubhan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Intermedia
Premiéra : USA 26. lednu 1916
Distribuce : Pink International
Tržby : 10 406 189 USD
Rozpočet : 40 729 750 USD



1080p. DVDrip. 4k blu ray. Ulozto. Ke shlédnutí. Ke Stažení. Avi. Český Film. 720p. iPhone. Film online. Stáhnout. České. BDrip. Zdarma.. Hd. Ke Shlednutí. Cz titulky. Celý Film. Download. Česká. Watch Free. Stream. MP4. 480p. Český Dabing. iPad. Full Movie. Cz dabing. Sleduj Filmy