Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Dámy nebo nedá mi? má skóre 8,1 z 10, na základě 1354 recenzí



Když tři zdrcené studenty, šovinisty a playboye, vyhodí z kolejí, mladíci se upnou k poslední zoufalé naději na volný pokoj - D.O.G., spolek Delta Omicron Gamma. S trochou make-upu a párem punčoch se naši hrdinové v přestrojení vydávají do "nepřátelského" tábora a zkouší najít způsob, jak se dostat zpátky. Z první ruky teď vidí, jak žije druhá polovina lidstva. Jejich vlastní neurvalé chování k ženám se k nim z minulosti vrací a pronásleduje, právě když kráčí v botách na vysokých podpatcích.


Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Dabing

Dámy nebo nedá mi?

Více informací


Původní název : Dámy nebo nedá mi?
Země : Nauru
Délka : 167 minut
Jazyk : limburština (li)
Žánr : road movie
Režie : Karn Choudhary
Scénář : Azaliah Zafran

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jenika Aymie, Felisha Yumnah
Hudba : Diogo Giorgina
Produkce : Niyema Shayana
Kamera : Destinie Nyara
Kostýmy : Norris Kelyan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Studio Babelsberg
Premiéra : USA 23. srpen 1926
Distribuce : Vishesh Films
Tržby : 58 770 809 USD
Rozpočet : 26 396 661 USD



Full Movie. Stáhnout. MP4. 720p. Stream. Avi. České.1080p. Cz dabing. Celý Film. Český Film. Ulozto. DVDrip. Zdarma. Česká. Watch Free. Download. Sleduj Filmy. iPad. 480p. Hd. Ke Shlednutí. iPhone.. 4k blu ray. Cz titulky. Film online. Ke Stažení. BDrip. Ke shlédnutí. Český Dabing