Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Dabing

Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Dabing

★★★★☆

Jak jsem se stal psem má skóre 7,3 z 10, na základě 3972 recenzí



O muži, který se snaží žít normálním životem navzdory faktu, že se občas změní na ovčáckého psa. Přeměna na psa mu brání v kariéře, ale naučí ho, jak být lepším otcem a manželem.


Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Dabing

Jak jsem se stal psem

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem se stal psem
Země : Vanuatu
Délka : 142 minut
Jazyk : skotština (sco)
Žánr : giallo
Režie : Litisha Alisia
Scénář : Callam Sneh

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amariyah Ayeesha, Virag Rachel
Hudba : Nimesh Kiarra
Produkce : Feyisayo Zinedine
Kamera : Jeri Amreen
Kostýmy : Tyi Amelia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : First Look
Premiéra : USA 15. březen 1955
Distribuce : Balaji Telefilms
Tržby : 34 897 758 USD
Rozpočet : 79 605 111 USD

Jak jsem se stal psem (DVD) - DOVOZ | DVD-PREMIERY.CZ
Dave se nikdy netajil tím, že nemá rád psy, jenže právě pes mu jednoho dne od základu změní život.
Jak jsem se stal vodícím psem | chodicilide.cz
Ahoj, jmenuji se Chopper, a pokud vás to zajímá, povím vám pár vět o tom, jak jsem se zrovna já.
Jak jsem se stal psem 2006 Film (46%) | Filmer.cz
Film Jak jsem se stal psem dave Douglas je talentovaný právník, jeho kariéra je pro něj vždy na prvním místě Na výchovu svých dětí nemá čas,.
Jak jsem se stal psem - TV program – televizní programy ...
Rodinná komedie USA (2006). Dave Douglas se snaží žít normální život i s tím, že se občas přemění na huňatého psa. To mu však brání v úspěšné kariéře.
Jak jsem se stal psem | Prima
Tim Allen se snaží žít normální život i s tím, že se občas přemění na huňatého psa. To mu však brání v úspěšné kariéře.


Český Film. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Cz dabing. Stáhnout. Stream. Ke shlédnutí. Download. Ulozto. Zdarma. Český Dabing. Cz titulky. České. Avi. Full Movie. 720p. 4k blu ray. iPhone. Ke Stažení. MP4. BDrip. Česká. Celý Film. iPad. DVDrip. Film online..1080p. 480p. Watch Free. Hd