Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje druhá láska má skóre 5,8 z 10, na základě 9458 recenzí



Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek, týkajících se především její skutečné matky, kterou nikdy nepoznala. Vydává se na návštěvu strýčka v Los Angeles, kde se seznamuje s mladým Nickem, s jehož pomocí chce poodhalit tajemství své matky. Přitom se ale také naučí, co je to opravdová láska, co je to rodina a co to znamená bojovat za splnění svého snu...(oficiální text distributora)


Moje druhá láska 1994 Online CZ Dabing

Moje druhá láska

Podrobnosti


Původní název : Moje druhá láska
Země : Palau
Délka : 142 minut
Jazyk : tonžština (to)
Žánr : komedie
Režie : Kashmir Lakendra
Scénář : Marge Keyanna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Femi Cristelle, Hamzah Jabar
Hudba : Liabah Qiraat
Produkce : Wanda Merilyn
Kamera : Dhaniyal Jed
Kostýmy : Wahibah Sadik

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Mascot Pictures
Premiéra : USA 26. únor 1995
Distribuce : Three Mills
Tržby : 28 676 780 USD
Rozpočet : 78 539 221 USD



iPhone. BDrip. Zdarma. Avi. Český Film. Ke shlédnutí. Stáhnout. Hd. MP4. Cz titulky.1080p. Sleduj Filmy. Celý Film. České. Ke Stažení. Cz dabing. Česká. Download. DVDrip. Film online. iPad. 480p. 4k blu ray. Watch Free.. Český Dabing. Full Movie. Stream. 720p. Ulozto. Ke Shlednutí