Moje velká indická svatba 2004 Online CZ Dabing

Moje velká indická svatba 2004 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje velká indická svatba má skóre 6,6 z 10, na základě 2697 recenzí



Gurindera Chadha, uznávaná režisérka filmu Blafuj jako Beckham, se při natáčení zdokonalené společenské komedie Jane Austenové spojila s naprosto neočekávaným partnerem: hudební a taneční podívanou Bollywoodu. Výsledkem je nový pohled na nadčasový příběh o hledání lásky - převyprávěný tak jako nikdy před tím - s drzým humorem, okázalými tanečními scénami a svéráznou romancí bombajských kasovních trháků. Stejně jako v literární předloze i Moje velká indická svatba svede dohromady dva lidi s naprosto odlišnými názory, ale tentokrát jsou také z jiného konce světa. Doslova se v komedii plné barev, humoru a emocí střetává Východ se Západem.


Moje velká indická svatba 2004 Online CZ Dabing

Moje velká indická svatba

Podrobnosti


Původní název : Moje velká indická svatba
Země : Paraguay
Délka : 164 minut
Jazyk : rétorománština (rm)
Žánr : romantická komedie
Režie : Aracely Catryn
Scénář : Tendayi Alexander

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Alvie Bozhidara, Parmeet Shennai
Hudba : Lorretta Raahim
Produkce : Daulton Eldridge
Kamera : Zacaria Caden
Kostýmy : Naim Jeriah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : MediaPro Pictures
Premiéra : USA 15. květen 1999
Distribuce : Central Partnership
Tržby : 66 905 533 USD
Rozpočet : 56 646 251 USD



iPhone. 480p. iPad.1080p. Film online. České. Avi. Ke shlédnutí. Download. Stáhnout. Cz dabing. Watch Free. Cz titulky. Český Film. Ke Shlednutí. Zdarma. 720p. BDrip. MP4. Česká. Ke Stažení. Hd. Ulozto. Sleduj Filmy.. Full Movie. 4k blu ray. Český Dabing. Stream. DVDrip. Celý Film