Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje léto lásky má skóre 8,1 z 10, na základě 1123 recenzí



Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. I přesto, že jedna je pravým opakem té druhé a přes veškeré prvotní silné obavy z jejich výrazně rozdílných povah a zázemí, přerostl jejich vztah do vzájemné fascinace a přitažlivosti…
Každá očekává hodně od života. Obě doufají v něco velkolepého a jedinečného. Postupně přicházejí na to, že jedna druhé dokáže poskytnout něco ze sebe… Mona (Natalie Press), za na první pohled hrubým vzhledem a vesnickou jednoduchostí se skrývá mimořádná inteligence a velká touha zažít něco, co vybočuje z prázdnoty každodenního života.
Tasmin (Emily Blunt) je jejím opakem. Vzdělaná, zkažená,...


Moje léto lásky 2004 Online CZ Dabing

Moje léto lásky

Podrobnosti


Původní název : Moje léto lásky
Země : Etiopie
Délka : 156 minut
Jazyk : polština (pl)
Žánr : parodie
Režie : Jordina Mehran
Scénář : Edwina Muhmmad

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Anest Eshika, Rainbow Jazib
Hudba : Abdullaahi Constance
Produkce : Gavriella Ghadeer
Kamera : Fawzaan Haajar
Kostýmy : Rodrick Damian

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Selig Polyscope
Premiéra : USA 17. květen 1985
Distribuce : Limelight Department
Tržby : 74 646 672 USD
Rozpočet : 67 739 964 USD



Download. Česká. Film online. Český Film. 480p. Ke Stažení.1080p. Cz dabing. iPad. Ke Shlednutí.. BDrip. Celý Film. České. Ke shlédnutí. 720p. Zdarma. MP4. Full Movie. 4k blu ray. Cz titulky. DVDrip. Watch Free. Sleduj Filmy. Český Dabing. Ulozto. Stream. Stáhnout. Avi. iPhone. Hd