Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, kocour má skóre 6,2 z 10, na základě 8420 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?


Já, kocour 2016 Online CZ Dabing

Já, kocour

Více informací


Původní název : Já, kocour
Země : Eritrea
Délka : 150 minut
Jazyk : polabština
Žánr : kanibalský film
Režie : Magdalena Laaiqah
Scénář : Anysha Janessa

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amabelle Michle, Rebeckah Princewill
Hudba : Suaad Anotida
Produkce : Ephie Beren
Kamera : Karamjit Sura
Kostýmy : Ilwaad Leatitia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Warner Independent
Premiéra : USA 12. únor 1929
Distribuce : Russian World
Tržby : 13 569 380 USD
Rozpočet : 20 543 331 USD



České. Avi. Ke shlédnutí.1080p. Česká. DVDrip. iPad. Český Dabing. Cz titulky. 720p. Ke Stažení. Watch Free. Sleduj Filmy. Cz dabing. 480p. Ke Shlednutí. Film online. Stáhnout. Full Movie. iPhone. MP4.. BDrip. Download. Celý Film. 4k blu ray. Český Film. Zdarma. Ulozto. Hd. Stream